11/11/2011

Безформено стихче

Не помня кой сезон ме раздели от нежните очи на тишината.
От там насетне тихичко вали и тихичко залязва във душата. Дали не беше пролетния дъжд смълчал очите ни пред красотата, или пък натежала в злато ръж - усмивка от едно любимо лято... Не помня есента... освен с ръце, обрали всеки плод на дързостта ми. Не помня есента. Но без сърце преминах я, за да спаси света ми в онази дъхавост на дивен сън - божествена палитра на мечтите. И да дочуя празничния звън, отнасящ теб, но без да ме опита. Навярно беше зимата. Не знам...От белотата и болеше някак, тихо. От скрежа и, с невидим, нежен плам като висулки раждаха се стихове. И днес ги препрочитам, в самота, откраднала си дъх от късче зима. Незнайният сезон, сред белота изписва кротко малкото ти име.

3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. ..И някак ми стана свидно,мило
    това отронило се камъче,
    дошло да нарисува сезоните
    с палитрата на любовта,
    търкулнало се подир дирята
    на сърдечно пламъче...

    ОтговорИзтриване