8/21/2011

драперии

Пределно състояние. Квартира. За честа, но за кратка употреба.
Заключен в раменете ми потир. Основата му - късче себе.

...

И повече са дълговете тежки. Откупването им ще бъде стръмно
През огнедишащото ми човешко. Безименна да съм. И да не съм.

...

Защо ли Истината - непосилна - за падналите ми природни мисли
в сърцето ми изографиса един орфически иконописец...

...

Защо покоя бива разрушен скрижалите ако научиш...
От Словото на Тайната лишен дори и с тях не можеш да се случиш.

...

Ще стигна ли където се запътих когато липсват пътища и друми...
Едно начало само ме упъти, но е без думи.

...

Минава ли дела за нищетата когато Словото е разпознато?
Къде отива тръпнеща душата Агнецът заблести ли в злато...

...

Мистерията няма ново име. И нероденото сираче е незнание.
По Мелхиседекови знак да преброим до седем стъпала. В самотерзание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар